Ispanija

2019-05-05 Sekmadienis
Sekmadienis- didžioji kelionės į Pasaulio kraštą, iš kur antrąją savo kelionę link Amerikos pradėjo Fernandas, Magelanas diena. Įvairiuose oro uostuose praleidusios didžiąją dienos dalį pavakare nusileidome Jerе́z miestelyje, kur mus pasitiko malonios šilumos banga ir iš kur mus pasiėmė priimanti šeima ir mokytojai. Tą vakarą praleidome ramiai vakarieniaudami miestelyje, vaikščiodami pakrante ir grožėdamiesi ispaniškais saulėlydžiais.

2019-05-06 Pirmadienis
Atsikėlus anksti ryte visi suskubėjome į mokyklą ir ėjome į pirmąją pamoką. Man teko dalyvauti psichologijoje ir nors nieko ir nesupratau, tačiau gavau laiko pasigrožėti užburiančiai gyva ispanų kalba. Vėliau visi susirinkome salėje ir pradėjome pažindintis. Mus pasveikino mokyklos direktorius, pasigrožėjome tradiciniu šokiu flamenko? ir išskubėjome į didžiulį mokyklos kiemą žaisti susipažinimo žaidimų. Papusryčiavome ir leidomės į pažintinę kelionę po Puerto Realį, kurį mums aprodė mokiniai, persirengę tradiciniais rūbais, vaidinantis senovines šeimas. Dieną baigėme kelione paplūdimiu link restorano, kuriame vakarieniavome ir šnekėjome iki išnaktų. (Vaikai)

2019-05-07 Antradienis
Rytą pradėjome jaukioje kavinukėje (Kai kurie vaikai). Tuomet visi susirinkome mokykloje ir pasidalinę į tarptautines grupes pradėjome workshop‘o užduotis. Mūsų grupės užduotis – sudaryti imigrantų iš Afrikos į Ispaniją žemėlapį. Suskubę atlikti projektus 11 val. ryto keliavome į Kadisą - miestą, kuriame mūsų laukė „Gymkhnana“. „Gymkhnana“ – tai tam tikro tipo orientacinės varžybos, kurių tikslas aplankyti kuo daugiau įžymių šio miesto vietų, o jų Kadisas pilnas! Aš be galo džiaugiausi patekusi į draugiškų, šaunių merginų būrį. (Tarp kitko, mums sekėsi visai neprastai!) Pasibaigus orientacinėms varžyboms papietavome ir išskubėjome į vieną iš daugelio Kadiso paplūdimių, kuriame ir praleidome visą vakarą.

2019-05-08 Trečiadienis
Nuo pat ankstaus ryto mūsų laukė ilga kelionė iki kito miestelio – Sevilijos, kuriame mums buvo suplanuota visa diena. Aplankėme katedrą, Ispanijos aikštę, senamiestį. Dienai įpusėjus aplankėme Karališkąjį Sevilijos Alkazarą – rytietiško stiliaus rūmus su didžiuliu sodu. Laisvu laiku spėjome užsukti į spalvų kupiną „Ferijos“ festivalį, nors pro jį pralėkėme labai greitai vis tiek padarėme daugybę nuotraukų su spalvingas sukneles apsivilkusiomis damomis, pakinkytomis karietomis, gėlėmis ir šviesiomis išpuoštais didžiuliais vartais.

2019-05-09 Ketvirtadienis
Šią dieną leidomės į kelių valandų kelionę per kalnus į piečiausią Ispanijos tašką – Tarifą. Čia klausėme paskaitos apie Raudonojo kryžiaus veiklą Ispanijoje ir jų pagalbą Afrikos pabėgėliams. Mus supažindino su jų patalpomis, parodė, ką gauna kiekvienas pabėgėlis, susipažinome netgi su sveikatos būklės identifikavimo popieriais. Paskaitai pasibaigus traukėme pasižiūrėti, kurgi ta Afrika. Pasirodo tik už 14km! Tuomet išsimaudėme Viduržemio jūroje, o perbėgę į kitą pakrantės pusę, įmerkėme kojas ir į Atlando vandenyną. Tiesa, čia vanduo buvo šaltas. Greitai sulipę į autobusą nuskubėjome į kalnų restoraną, o vėliau į kitą mūsų kelionės tikslą, kalnuose besislepiantį miestelį Vecherą. Klaidžiodami stačiomis miestelio gatvelėmis grožėjomis baltais kaip sniegas namukais, įspūdingais raudonų pelargonijų vazonais, mini fontanais ir kalnų vaizdais...

2019-05-10 Penktadienis
9h ryto susirinkę mokykloje pristatėme savo namų darbų užduotis ir kartu, grupėse darytus projektus. Papusryčiavę subėgome į paskutinį „darbinį“ susirinkimą ir atlikome įsivertinimo užduotis. Užpildę popierius išskubėjome į miesto rotušę, kur mus pasveikino miestelio meras, gavome dovanų. Vakare grįžę atgal į mokyklą paskutiniam pasibuvimui kartu su priimančių šeimų tėveliais ir mokytojais kartu leidome laiką. Žiūrint visų kelionių nuotraukas skambėjo pažadai grįžti, būtinai dar kartą pasimatyti, apsilankyti per savaitę susirastų vos ne geriausių draugų šalyse. Prisivalgę tradicinių valgių, prisišokę, leidomės paskutiniam pasivaikščiojimui po miestelį. Tą vakarą liejosi daug nuoširdžių pokalbių, o vėliau ir ašarų.

2019-05-12 Sekmadienis
Paskutinį kartą apsikabinę oro uoste leidomės į ilgą kelionę namo. Lietuvoje nusileidome tik vėlai naktį...