Graikija

2018-04-30
Diena, praleista Atėnų centre
Pirmadienis- susipažinimo su kitų šalių mokyklų atstovais. Diena prasidėjo nuo susipažinimo užduočių. Anksti iš ryto susirinkome Panefenaik stadione. Stadione atlikome bėgimo užduotis. Žinoma, kaipgi be prizų greičiausiems? Greičiausiesiems atiteko medaliai! Po smagių susipažinimo užduočių laukė įdomiausia dienos dalis- Akropolis ir Akropolio muziejus. Mums itin pasisekė dėl nuostabių ir įdomią informaciją pateikusių gidų, kurie buvo ne bet kas kitas, o mokiniai- graikai. Kadangi diena išties buvo karšta, turėjome progos pailsėti. Ekskursiją vainikavo kopimas į Akropolį. Turėjome progą iš arti pasigrožėti didingomis graikų kolonomis bei šventyklomis. Negalėjau atsigrožėti įspūdingu kūriniu, pastatytu prieš daugiau nei 2 tūkstančius metų! Po įspūdingos ekskursijos galėjome skirti laiko sau. Sventingieji graikai pasiūlė paragauti graikų itin pamėgtą tradicinį patiekalą- suvlaki!

2018 - 05 - 01
Antradienis, praleistas mokykloje
Ryte buvo rodomas pristatyta projekto  programą Graikijoje, jos tikslai, siekiami rezultatai ir t.t.
Po pietų turėjome galimybę susipažinti su visais projekto dalyviais bei mokytojais. Graikų mokiniai organizavo aktyvias susipažinimo užduotis grupelėse. Grupelėse mes buvome išdalinti taip, kad kiekvienoje grupėje būtų po kelis vaikus iš skirtingų šalių. Papietavę mokykloje visi susėdome salėje ir klausėmės kiekvienos šalies parengtų namų darbų  - migracijos tema mituose ir pasakose. Dalyviai išties kūrybingai pristatė savo šalies kūrinius, buvo įdomu susipažinti su partnerių šalių liaudies kūryba .

2018 - 05 - 02
Kelionė į Syros salą
7 valandą ryto mes visi projekto dalyviai išplaukėme keltu į Syros salą. Plaukdami daug bendravome, stengėmės kuo geriau vienas kitą pažinti. Pradėjome kurti dainos apie migraciją tekstą tarptautinėse grupelėse. Atplaukę į salą aplankėme ir porą objektų - Appolo teatrą (jį pastatė šios salos migrantai) bei Hermopolio rotušę. Taip pat mums pasakojo apie dvi bendruomenes, kurios yra įsikūrusios Syros saloje.
Vakarop visi autobusu nuvykome į paplūdimį, išsimaudėme bei pavalgėme apsupti nuostabaus grožio gamtos. Visas likęs laikas buvo laisvas, galėjome pasivaikščioti, apžiūrėti salą.
2018-05-03
Diena Syros saloje
Laukė ypatinga vieta, kuri sužavėjo daugelį projekto dalyvių. Autobusu atvykę iki Anos Syros gyvenvietės aukštai kalnuose, turėjome galimybę keletą valandų apsižvalgyti po vietovę. Vietiniai mokiniai pasakojo, kokia įdomi šios gyvenvietės istorija. Pasirodo, ją įkūrė prieš kelis šimtus metų atsikėlę imigrantai ir aukštai kalnuose gynėsi nuo piratų. Kol kėlėmės 4 valandas keltu atgal į Atėnus, turėjome progą baigti kurti tarptautinę dainą ir paruošti debatus pagal graikų mitą apie Medėją ir Jasoną.

2018-05-04
Paskutinė diena
Mokiniai aplankė „The Ark of the World“. Tai nepelno siekianti organizacija, remianti emigrantų ir sunkiai beisverčiančių šeimų vaikus. Organizcijos būstinėje susipažinome su kolektyvu bei  stebėjome trumpo metražo filmą apie tai, kaip vaikai mokosi gyventi ir padėti vienas kitam. Atvirai kalbant, filmas, kurį išvydome buvo verčiantis susimąstyti apie tai, kuo mes patys galime prisidėti prie kitų žmonių gerovės. Vakarui ateinant beliko atlikti svarbiausius dienos darbus- sudalyvauti workshop‘e. Dirbome wix platformoje, kiekvienos šalies komanda aprašė savo mokyklą minėtame tinklapyje. Pasibaigus workshop‘ui atėjo metas projekto uždaromajai ceremonijai. Jos metu projekto dalyviai pristatė teatralizuotus debatus bei sukurtą dainą migracijos tema. Buvo itin sunku palikti neseniai sutiktus žmones, kurie jau buvo tapę draugais.